و اما
این سامانه از دوبخش تشکیل شده است:
۱- بخش مربوط به کافی نت ها و باشگاه مشتریان کافی نتها۲- بخش مربوط به اخبار و اطلاعیه های عمومی
الف- بخش کافی نتها:
۱- رویکرد ما در شبکه های اجتماعی از سال ۱۳۹۶ تاکنون و از این به بعد در این سامانه بر این است تا علاوه بر انتشار اخبار و اطلاعیه های مهم، نحوه صحیح انجام ثبت نامها و رعایت نکات مهم و کلیدی و آموزش های کاربردی مربوط به ثبت نام هاي اینترنتی و به خصوص اظهارنامه های مالیاتی را دلسوزانه و با نیت خیر و به صورت کاملا منحصر به فرد، در اختیار همکاران عزیز خود در سراسر کشور قرار دهیم تا هیچ کافی نتی در سطح کشور مرتکب اشتباه ناخواسته ای در هیچ ثبت نامی نشود و از به دردسر افتادن همکاران محترم جلوگیری بعمل آوریم.۲- تعریف دیگر و بهتر از منحصر به فرد بودن مطالب آموزشی که ما در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم، این می تواند باشد که به قول معروف، این مطالب در قوطی هیچ عطاری پیدا نمی شوند و شما این آموزشها و نکات را به هیچ عنوان در راهنمای ثبت نامها و یا با جستجو در گوگل به دست نخواهید آورد.
۳- این سامانه میتواند به عنوان سکو و میزکار و بیس و بستر فعالیت روزانه ی کافی نت شما مورد استفاده قرار گیرد. به نحوی که به شما کمک میکند تا همیشه بروز باشید و ضمن دسترسی و مشاهده سایتهایی که هم اکنون ثبت نام دارند، بتوانید همزمان از نکات و مطالب مهم آموزشی مربوط به این سایتها نیز استفاده نمائید.
مزایای وجود باشگاه مشتریان در بخش کافی نت ها:
۱- وجود باشگاه مشتریان بر روی این سامانه به شما این امکان را میدهد تا بدون صرف هزینه در تهیه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری گران قیمت مربوط به باشگاه مشتریان، بتوانید مشتری های کافی نت خود را به صورت رایگان در این باشگاه عضو کنید.۲- وجود این باشگاه به شما این امکان را میدهد تا همیشه مشتری های خود را در دسترس داشته باشید.
۳- شما می توانید در مواقع لزوم و اضطراری مثلا هنگام جابجایی محل کسب، برای مشتری های خود پیامک ارسال کنید و اطلاع رسانی لازم را انجام دهید.
۴- این باشگاه می تواند به عنوان یک نرم افزاری حسابداری هوشمند مورد استفاده شما قرار گیرد و شما آماری دقیق از درآمد روزانه و ماهانه و سالیانه خود داشته باشید.
۵- با استفاده از این باشگاه، شما میتوانید تشخیص دهید که هر مشتری تاکنون چه خدماتی از شما دریافت کرده است.
۶- با استفاده از این باشگاه، شما میتوانید مشتری های خود را نسبت به دریافت هر خدمت تفکیک کنید و در صورت نیاز، فقط به همان مشتری ها اطلاع رسانی های لازم را انجام دهید. مثلا کارت ورود به جلسه آزمون فلان صادر شده است.
۷- شما می توانید با معرفی این سامانه به مشتری های خود، آنها را از جدیدترین اخبار و اطلاعیه های مربوط به ثبت نامهای اینترنتی که در بخش اخبار و اطلاعیه های عمومی قرار می گیرد بهره مند کنید و اصول مشتری مداری را بجا آورید.
ب- بخش مربوط به اخبار و اطلاعیه های عمومی
در این بخش، مشتری ها و عموم مردم می توانند به جدیدترین اخبار و اطلاعیه های مربوط به ثبت نام هاي اینترنتی دسترسی داشته باشند و جهت انجام ثبت نام، این امکان را دارند که نزدیکترین کافی نت مجاز به محل زندگی خود را جستجو و به آنجا مراجعه نمایند. لذا شما ضمن ثبت نام در این سامانه، بعد از اولین ورود به اکانت خود، نسبت به ثبت دقیق آدرس کافی نت خود در قسمت پروفایل اقدام نمائید تا به عنوان یکی از کافی نت های مجاز، به مردم و مشتری ها معرفی شوید.امیدوارم که این سامانه مورد استفاده و بهره برداری شما عزیزان قرار گیرد.
با تشکر- حسین زنگی آبادی- کرمان- بهار ۱۴۰۱